Aliff_Angah

my loving family

my loving family

weeding my sister

weeding my sister

Wednesday, 29 May 2013

KEK PERTAMA

time la hri pling bhgia aku sbp spnjang umur aku 23 thun nie bru first time aku mrase ptong kek n smbut hri jdi...aku rse happy sngat sbp ade gak org yg snggup wat smua nie untk aku....thankz pda yg wat smua nie n mmeriah kan suasane....so x de la aku tertnye2 dah bgaimne rse nie mrase ptong kek di saat mnyambut hri lahir kte....

Sunday, 12 August 2012

Merelakan



˙·٠•●❤ Berterima kasihlah pd org yg telah MELUKAI hatimu


krn dia telah membuat hatimu kuat.Berterima kasihlah pd

org yg telah MEMBOHONGImu krn dia membuat hidupmu

makin bijaksana.Berterima kasihlah pd org yg telah


MEMBENCImu krn dia yg mengasah ketegaranmu.Dan

berterima kasihlah kepada yang benar ikhlas MENYAYANGImu krn

itulah ANUGERAH TERINDAH darinya disepanjang perjalanan hidupmu..❤●•٠·...








✿✿..JODOH ITU RAHSIA ALLAH S.W.T...✿•.,♥¸

•❤•
Sekuat mana kita setia,
Sehebat mana kita merancang,
Selama mana kita menunggu,
Sekeras mana kita bersabar,
Sejujur mana kita menerima dirinya..

•❤•
Jika takdir Allah menentukan yang
kita bukan dengan dirinya,
Kita tidak akan bersama dengannya.
Jika Allah telah menulis jodoh kita dengannya,
Kita tetap akan bersama dengannya..

•❤•
Kerana tulang rusuk dan pemiliknya
takkan pernah tertukar dan
akan bertemu pada saat yang tepat menurut ilmuNya.
Tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah dirancang.
Dan sebaik-baik rancangan adalah dari ALLAH jua.









Friday, 30 March 2012

BRTHDAY 22

Salam...sejarah idup ku slame 22thun aku lahir 1 kli pn aku x merase nak potong kek or smbut brthday aku....biar la ia mnjadi sejrah idup ku...tp kdang2 rse sdih gak sbp oorg len dpat mrase smua 2 knp aku x dpat nak rse...x pe la...mgkin 2 smua dah ditakdir n telah ditulis perjlanan idup ku begitu...aku terima dengan rela hati...x smua bnda yg kta hajati or kte nak akak kte prolehi....hajat aku smpena brthday kali nie aku nak brubah mnjadi lbih baik dri dula n brjaya dlam idup...smoga smua 2 mnjadi knyataan pda dri ku...
                                               SELAMAT HARI JADI
  YANG KE 22



Thursday, 29 March 2012

TaNpA KiTa SeDaRi


kadangkala kita xnampak kesalahan kita,
tapi kita nampak kesalahan org lain
PERASAN TAK?

kita selalu menerima,
tapi kita jarang memberi
PERASAN TAK?

kita selalu mengeluh 
kita xpernah bersyukur dgn apa yg ada
PERASAN TAK?

kita sentiasa rasa kita susah
tapi kita lupa ramai lagi yg memerlukan
PERASAN TAK?

kita selalunya rasa apa yg kita buat tu betul
walaupun benda tu tetap salah
PERASAN TAK?

kita selalu membazir
walaupun kita tahu benda membazir adalah amalan syaitan
PERASAN TAK?

kita selalu bercakap pasal org lain/mengumpat
walaupun kita tahu itu dosa
PERASAN TAK?

kita sembahyang
tetapi kita tetap melakukan dosa
PERASAN TAK?


kita patut  BERUBAH 
dan menjadi org yg lebih BERSYUKUR

for myself too :) 


Wednesday, 28 September 2011

kadang2 kte merase...

Kadang Kala Kita Merasa
Dekat Sangat Pada Seseorang
Tetapi Tak Tercapai Tangan Kita
Untuk Mengenggam Tangannya...

Kadang Kala Hati Kita Merasa
Rindu Sangat Pada Seseorang
Tetapi Hati Kita Selalu Berkata-kata
Aku Takut Untuk Meluahkannya...

Kadang Kala Hati Kita
Teringin Sangat Untuk Bersamanya
Tetapi Hati Kita Sering Berkata-kata
Aku Takut Untuk Mendekatinya....

Kadang Kala Kita Ingin Berseorangan
Tetapi Hati Kita Takut Dalam Kesunyian...

Kadang Kala Hati Kita Ingin Mengambil Berat
Pada Orang Yang Kita Sayang
Tetapi Hati Kita Sering Berkata-kata
Aku Takut Untuk Di Salah Ertikan....

Rupan-rupanya... Kita Memang Berjauhan
Yang Tak Mungkin Tercapai Tangan Ku
Untuk Ku Mengenggam Tangan Mu

Kini Ku Kirimkan Hati Ku..
Sebagai Pengganti Diri
Agar Ia Sentiasa Dekat Pada Mu..
Agar Persahabatan Yang Terjalin Ini
Kekal Untuk Selamanya..
Walaupun DiriKu Tidak Muncul
Di Hadapan MU....

Sunday, 25 September 2011

cedih nye


knp smua org menilai ak nie brmasaalah...jhat sngat ke aku nie..
x kan la sbp aku kwan ngan org yg brmsaalah aku pun brmsaalah gak...jngan mnilai luaran se2org sblum knal dia ngan spnuh nye..
cdih gila pg mne pun smua org mnilai sme je....mgkin zman skrg org dah x pndang pada hati kan...asal luarn baik je x smsti nye dlman pun baik kan....x pe la...aku akan bljar trima smua nie...yg pntng aku x kcau org2 x kcau aku...ckap la pe pun nak ckap n nilai la pe nak nilai...spe yg knal aku thu la isi hati aku nie mcm mne....biar jdi dri sndri dri jadi dri org len....